خروجی فولاد خام چین در ماه های ژانویه-اوت به طور ناگهانی افزایش می یابد

خروجی فولاد خام چین در ماه های ژانویه-اوت به طور ناگهانی افزایش می یابد

پکن - تولید فولاد خام چین در هشت ماه نخست امسال به میزان کمی افزایش یافته است.

طبق گزارش کمیته ملی توسعه و اصلاحات (NDRC)، تولید فولاد خام در سال گذشته به میزان 566.41 میلیون تن در دوره مشابه ژانویه تا اوت سال جاری 5.6 درصد افزایش داشته است، در مقایسه با کاهش 0.1 درصدی در همان سال گذشته.

در همین حال، قیمت فولاد همچنان افزایش پیدا کرد و شاخص قیمت فولاد داخلی در ماه اوت به رقم 7.9 درصدی از ژوئیه رسید و به 112.77 دلار در ماه اوت رسید و با افزایش 37.51 درصدی نسبت به سال گذشته، NDRC افزایش یافته است.

به گفته انجمن آهن و فولاد چین (CISA)، قیمت فولاد با افزایش هزینه های سنگ آهن، تقاضای بهبود یافته و همچنین عرضه پایین تر به دلیل سیاست های دولتی برای کاهش ظرفیت بیش از حد فولاد و افزایش حفاظت از محیط زیست برداشته شد.

CISA اظهار داشت، اگر چه محدودیت های تولید در راستای اجرای دقیق تر قوانین زیست محیطی در فصل تابستان زمستان در ماه های آینده عرضه می شود، گسترش ظرفیت رقابتی به افزایش قیمت ها کمک خواهد کرد.

چین تلاش می کند تا کارخانه های کوچک را متوقف کند که در سال جاری فولاد با کیفیت پایین از فلز قراضه تهیه می شود که منجر به کاهش عرضه می شود.

سرکوب در کوره های کوچک کم، که 4 درصد کل تولید فولاد را تشکیل می دهند، به این نتیجه رسیده است که پکن قصد دارد ظرفیت بیش از حد، مبارزه با آلودگی و بهبود اقدامات ایمنی در این کارخانجات را افزایش دهد.

شما میتوانید اپلیکشن آصاب را از این قسمت دانلود کنید